neuroncrm

ساخت وبلاگ

اگر شما یک کسب‌وکار کوچک یا متوسط ​​هستید که به مصرف‌کنندگان می‌فروشید، احتمالاً می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی خود را به‌صورت خودکار و شخصی سازی کنید. راه‌حل، البته، اتوماسیون بازاریابی است که با نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شما مرتبط است.

خوشبختانه برای بازاریابان SMB، توسعه سی ار ام در حال تبدیل‌شدن به ابزار اصلی است. طبق مقاله اخیر دنیای اقتصاد، “… تقریباً 37 درصد از مشاغل کوچک” کاملاً با برنامه‌های مبتنی بر ابر  سازگار هستند، پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2023 به 86 درصد از مشاغل کوچک برسد.

شما به‌احتمال‌زیاد برای اداره کل تجارت خود به سی ار ام فارسی وابسته هستید.

اتوماسیون بازاریابی همراه با پلتفرم سی ار ام یک مزیت واقعی برای سازمان‌های فروش است. سرنخ‌های دارای داده‌ در CRM دارای شرایط بیشتری هستند و بنابراین بستن آن‌ها آسان‌تر است. در اینجا دلیل آن است:

مکالمات فروش شما آشنا و شخصی‌تر می‌شوند که تیم فروش ورودی شما بتواند به یادداشت‌های تعاملات قبلی اشاره کند. تاریخ مشترک روابط عمیق‌تری ایجاد می‌کند.

ایمیل‌های شما بیشتر به هم مرتبط هستند. به‌احتمال‌زیاد پاسخ درست را جلب می‌کند.

بر اساس علایق یا موقعیت‌های خاص در قیف فروش، می‌توانید تبلیغات را به‌طور هوشمند بازاریابی کنید.

این‌ها مزایای قانع‌کننده و مهمی هستند. فقط برای شرکت‌هایی که دارای CRM اختصاصی و بسته بوده نیستند.

قطع ارتباط

در حالی که CRM همه منظوره ماننده Microsoft Dnamics 365 با سیستم‌عامل‌های اتوماسیون بازاریابی خوب ارتباط برقرار می‌کند، بسیاری از مشاغل B2C از CRM های اختصاصی استفاده می‌کنند که برای صنایع خاص ساخته‌شده است: کنترل آفات، دستیاران بهداشت خانه، دندانپزشکی و ده‌ها مورد دیگر.

این سامانه‌ها تجسم دهه‌ها دانش باطنی و فرایندهای تجاری است؛ اما آن‌ها از نظر تبلیغات قبل از مشتری و بهترین قیف سال‌ها عقب هستند.

در اینجا لیست خواسته‌های یک مرکز بازاریابی متمرکز برای دریافت، تقسیم‌بندی و سپس ارتباط با مشتریان بالقوه وجود دارد:

  • ثبت سوابق همه تعاملات با یک مشتری احتمالی
  • به نمایندگان اجازه دهید تا بر اساس علاقه یا موقعیت قیف، مشتریان احتمالی را برچسب‌گذاری و تقسیم‌بندی کنند.
  • شناسایی و جلوگیری خودکار از سوابق تکراری.
  • به‌طور خودکار چشم‌اندازهای موجود در خط لوله، به‌ویژه از طریق ایمیل.
  • پیام‌های بازاریابی را بر اساس بازدید از صفحات وب خاص یا آستانه نمایش صفحات تنظیم کنید.
  • بر اساس بخش‌ها، ایمیل‌های انبوه، پیامک یا فیس‌بوک را تبلیغ کنید.
  • CRM های اختصاصی دارای موانع کلیدی هستند که شمارا از دریافت مزایای آن بازمی‌دارد:
  • بدون (یا محدود) فرم‌های وب به سرور
  • بدون سیگنال تبدیل به Google Analytics یا AdWords
  • پشتیبانی از ردیابی تماس‌ها
  • بدون پشتیبانی از کمپین ایمیل
  • بدون پشتیبانی از SMS
  • پشتیبانی از چت آنلاین
  • بدون پشتیبانی از تبلیغات سرب فیس‌بوک

بدتر از آن، هنگامی‌که یک سرب(SERB) مشتری می‌شود، اطلاعات در یک شکاف هواگیر می‌کند. یکی از مشتریان ما هنگام ایجاد یک سابقه مشتری جدید باید به‌طور واقعی کلمه اطلاعات تماس و حساب را در CRM اختصاصی خود تایپ کند.

ما در حال حاضر با یک مشتری برای یافتن راه‌حل‌هایی برای این مسئله به‌ظاهر ساده کار می‌کنیم: نحوه پیاده‌سازی بستر اتوماسیون بازاریابی بدون اتصال به CRM اختصاصی یا حفظ CRM موازی (و اضافی). آن‌ها نمی‌خواهند کارکنان وقت خود را برای حفظ دو CRM جداگانه هدر دهند: یکی برای مشتریان قبل از خرید در کنار CRM واقعی.

آنچه آموخته‌ایم (و هنوز هم می‌آموزیم) می‌تواند برای سایر شرکت‌ها با چالش‌های مشابه مفید باشد.

سه بستر ؛

  •  یک راه‌حل (بالقوه)
  • به نظر می‌رسد سه پلتفرم مختلف برای نقش “مرکز بازاریابی غیر CRM” برای SMB ها رقابت می‌کنند.
  • مرکز ردیابی تماس
  • مرکز بازاریابی ایمیل
  • مرکز گفتگو
  • اجازه دهید جوانب مثبت و منفی هر یک را مرور کنیم:
  • مرکز پیگیری تماس

92 درصد از ارتباطات مشتری با تلفن اتفاق می‌افتد.

بسیاری از مشاغل رو به مصرف‌کننده عمدتاً متکی به تماس‌های تلفنی و چت و پیام کوتاه هستند.

کوکی‌ها و پیکسل‌های مبتنی بر وب با خدمات ردیابی تماس (Voip) به تماس‌های تلفنی و پیامک مرتبط می‌شوند.

بااین‌حال، شماره‌های ردیابی اعمال‌شده برای بازاریابی آفلاین (بروشورها، علائم، تبلیغات چاپی) فاقد رد پای دیجیتالی هستند، بنابراین برچسب‌گذاری دستی یا سنتی سرنخ‌ها مورد نیاز است.

آنجاست که همه‌چیز از هم می‌پاشد فروشندگان ردیابی تماس انتظار دارند که کاربران از CRM استفاده کنند. برخی از فروشندگان، یک برنامه ابتدایی، شبیه CRM را ارائه می‌دهند که فاقد ابزارهای قوی مورد نیاز برای اتوماسیون بازاریابی واقعی است و اکثر فروشندگان ردیابی تماس با صدها CRM اختصاصی ارتباط برقرار نمی‌کنند.

(در طول تحقیقات خود، ما یک فروشنده – را شناسایی کردیم که سعی می‌کند با ارائه خدمات ادغام به CRM های اختصاصی با API، این شکاف هارا برطرف کند؛ اما حتی این نیز مطمئن نیست. برخی از فروشندگان CRM دسترسی API را به مرکز سود تبدیل می‌کنند در حالی که برخی دیگر فاقد آن هستند.)

شرکت بزرگ CallRail یک گزینه ارسال فرم وب را ارائه می‌دهد که با اسکریپت درج شماره پویا (DNI) کار می‌کند. بدون یک برنامه CRM قوی‌تر، اطلاعات را نمی‌توان به‌راحتی برای مواردی مانند ایمیل هدفمند، پیامک یا کمپین‌های تبلیغاتی فیس‌بوک سوءاستفاده کرد.

مرکز ایمیل

البته، تبلیغات ایمیل قلب اتوماسیون بازاریابی است. یک راه‌حل بالقوه این است که از مدیر کمپین ایمیل خود به عنوان یک مرکز متمرکز برای اطلاعات احتمالی استفاده کنید. متأسفانه، اکثر سیستم‌عامل‌های ایمیل (MailChimp، Constant Contact) به این منظور طراحی نشده‌اند.

خبر خوب این است که ارسال‌های فرم انبوه را می‌توان به‌راحتی تقسیم‌بندی کرد؛ و مشتریان را می‌توان بر اساس پاسخ‌ها و یا اقدامات به‌طور خودکار از یک لیست به لیست دیگر منتقل کرد. برخی از برنامه‌های کمپینی نامه الکترونیکی در حال حاضر یک کمپین تبلیغاتی به فیس‌بوک را ارائه می‌دهند.

نقطه‌ضعف آشکار زمانی است که اکثر تماس‌ها تلفنی هستند. نرم‌افزار کمپین نامه‌ای واقعاً برای ذخیره تماس‌های پیگیری شده، پیامک یا متن چت یا ضبط‌ شده ای طراحی نشده است. علاوه بر این، اگر تلفن‌های ورودی از دادن آدرس ایمیل خود امتناء کنند، ممکن است نمایندگان تلفن ورودی ایجاد سوابق جدید را دشوار کنند.

ایمیل‌ها می‌توانند کند باشند، در مشکل هرزنامه گم شوند یا نادیده گرفته شوند. اغلب اوقات، اگر تماس اولیه منجر به فروش نشود، فرصت نیز از دست می‌رود.

یک مشکل که هر دو رویکرد را آزار می‌دهد تکراری است. مصرف‌کنندگان وحشتناک‌ترین کارها را انجام می‌دهند. آن‌ها ممکن است با شماره ردیابی شده تماس بگیرند، اما سپس با استفاده از همان شماره مکالمه متنی را ادامه دهند. سپس به چت آنلاین (یا یک ربات چت) و سپس Facebook Messenger بروند!

چالش این است که همه این تعامل ها مستقیم باشد. اکثر نرم‌افزارهای CRM ادغام بومی با خدمات ردیابی تماس‌های محبوب دارند. این‌ها با تشخیص تماس گیرنده اصلی به استنباط تماس‌های مکرر کمک می‌کند؛ اما این‌ها همیشه یکپارچه کار نمی‌کنند (هنگامی‌که یک مشتری از تلفن دوم استفاده می‌کند) و بدیهی است که وقتی فرم‌های وب شماره تلفن ندارند، نمی‌توانند به درستی کار کنند.

خدماتی مانند نورون سی آر ام قول می‌دهند که برنامه‌ها را بدون کارمند فناوری اطلاعات به هم متصل کنند. حقیقت این است که جزئیاتی (مانند نحوه جلوگیری از تکرار اشتباهات) فوق‌العاده هستند.

مرکز چت محور

بر اساس تحقیقات کوتاه ما، بسترهای پیام‌رسانی چت درواقع می‌تواند بهترین راه‌حل برای ایجاد اتوماسیون بازاریابی بدون CRM باشد.

اول، چت آنلاین، پاسخگوی خودکار و ربات‌ها به‌طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند و جایگزین فرم‌های وب به سرور و حتی تماس‌های تلفنی می‌شوند. بر اساس تحقیقات کشف شده است که 73 در از مشتریان، از تجربه چت زنده خود راضی هستند، در حالی که فقط 61 درصد از کاربران ایمیل و 44 درصد از کاربراننیز ازا تلفن استفاده می‌کردند.

پلتفرم‌های چت می‌توانند رونویسی همه تعاملات (ایمیل ؛ چت) + پاسخ‌های کمپین را در اختیار داشته باشند، بنابراین سرنخ‌ها اعتبار بیشتری درفروش دارند.

اکثر سیستم‌عامل‌های چت به نماینده ورودی اجازه می‌دهد تا تماس‌ها و بخش‌های احتمالی را برچسب‌گذاری کند. آن‌ها از مبارزات ایمیل با گردش کار مشروط پشتیبانی می‌کنند. با راه‌اندازی مناسب (و ادغام‌های بومی)، آن‌ها می‌توانند اکثر سوابق آینده‌نگر را بدون دخالت انسان استخراج کنند.

مهم‌تر از همه، سیستم‌عامل‌های چت اهمیت ارتباطات همه‌جانبه را تشخیص داده و پشتیبانی از تلفن و پیامک را نیز اضافه کرده‌اند.

بررسی اجمالی سیستم ارتباط با مشتری

یکی از فروشندگان که در حال ساخت یک مرکز مبتنی بر چت است، شرکت خارجی Podium است. پلت فرم بررسی آنلاین آن‌ها به CRM های اختصاصی برای مراقبت‌های بهداشتی (Dentrix، OpenDental، Eaglesoft)، خودرو (CDK، Dealer Socket، DealerTrack)، خدمات خانگی (ServiceTitan، ServSuite، Housecall Pro) و چند سیستم خرده‌فروشی (Fuiture Wizard، Lightspeed، SPOT متصل می‌شود. STORIS). Podium همچنین از تبلیغات کلیک به پیام Google، پیام‌رسان فیس‌بوک و مکالمات SMS پشتیبانی می‌کند. آن‌ها همچنین به‌تازگی اعلام کردند که چت وب را به عنوان بخشی از بستر پیام‌رسانی سازمانی خود قرار داده است. متأسفانه، هیچ ادغام تماس و هیچ کمپین انجام نشده است.

چت به عنوان مرکز راه‌حل مناسبی برای اتوماسیون بازاریابی غیر CRM نیست. به عنوان مثال، در دنیای Intercom.io، “کاربران” مشتریان ثبت شده یا کاربران آزمایشی (مانند مشترکین SaaS) با شناسه ورود و رمز عبور هستند. اگر در حال فروش نرم‌افزار SaaS سازمانی هستید، عالی است. اگر لوله‌کش هستید واقعاً مفید نیست.

با این وجود، اگر CRM بسته‌ای دارید و هنوز می‌خواهید از ارتباطات صندوق ورودی یکپارچه با مشتریان بالقوه بهره‌مند شوید، لیستی از سیستم‌عامل‌های چت را که باید بررسی کنید، مشاهده می‌کنید: Intercom، Podium، Drift، Chat.io/LiveChatInc، Olark و FrontApp.

neuroncrm...
ما را در سایت neuroncrm دنبال می کنید

برچسب : crm,سی_ار_ام, نویسنده : neuroncrm neuroncrm بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 13:05

کسب‌وکارهایی که از Microsoft Dynamics CRM Software استفاده می‌کنند نسبت به دیگر رقبای خود دارای خصوصیات قابل متمایزی هستند و همچنین می‌توانند ارتباط پویاتر و داینامیکی را با کاربران و مشتریان خود داشته باشند.

نرم‌افزار سی آر ام طریقه‌ی ارتباط با مشتریان را در همه‌ی زمینه‌های فروش و مشارکت مشتری آسان تر و سریع تر می‌کند. این اتوماسیون نیز خودکار است و می‌تواند اطلاعات و زمان ارتباطات با مشتری را کنترل و بهینه کند.

Microsoft Dynamics CRM کمپین‌های تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی، تماس‌ها، راه‌های ارتباطی، قیف‌های فروش، ایمیل‌ها، طریقه‌ی بازاریابی، مشارکت مشتریان، دسته‌بندی‌ها و غیره را مدیریت و ساده‌سازی کرده و آن‌ها را در دسترس می‌کند.

وقتی اتوماسیون سی آر ام شما به‌درستی پیاده‌سازی و اجرا شود به‌راحتی باعث افزایش فروش و انسجام و تداوم ارتباط با مشتری می‌شود که این به همه‌ی جنبه‌های سازمان کمک می‌کند و باعث ارتقاء کسب‌وکار شما می‌شود.

پرورش و شناخت مشتریان بیشتر

پلتفرم CRM بر اساس ابزارهایی که دارد پاسخ به مشتریان و پشتیبانی، ارجاعات و انتقالات، تعاملات در وب‌سایت‌ها وبلاگ‌ها، تعاملات در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌ها با استفاده از لید ها یا سرنخ‌ها جمع‌آوری و دسته‌بندی می‌کند. این سرنخ‌ها در پایگاه‌های CRM وارد می‌شوند که درنهایت اطلاعات مشتریان را شکل می‌دهند.

در این مرحله ایجاد و شناخت پایگاه اطلاعاتی از مشتریان شما هدف است اصلی است که این مهم با استفاده از این سرنخ‌ها امکان‌پذیر می‌شود. با این پایگاه داده و با استفاده از روش‌های مختلف مثل نظرسنجی‌ها و پاسخ‌نامه‌ها، رفتار و اخلاق و سلیقه مشتریان خود را ارزیابی کنید.

هرقدر لید ها و سرنخ‌های شما بیشتر باشد لیست پایگاه داده شما و درنتیجه مشتریان شما بیشتر خواهد بود.

اتصال به مشتریان

توجه داشته باشید که CRM دمی تواند با لینک‌ها و پیوندها به شبکه‌های اجتماعی مختلف مشتریان شما متصل شوند، در صورت وجود برای همه‌ی مشتریان خود این پیوندها را ایجاد کنید.

استفاده از پایگاه داده CRM درفروش

Microsoft Dynamics CRM می‌تواند مشتریان شمارا دسته‌بندی کند و کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی هدفمند شمارا مدیریت کند و ارزیابی کند. هنگامی‌که با استفاده از این پایگاه داده متوجه آن شدید که کدام‌یک از مشتریان شما به کدام‌یک از محصولات شما علاقه دارند می‌توانید آن‌ها را با محصولات مشخص خود درگیر کرده و آنان را به سمت خود بکشید.

نرم‌افزار CRM می‌تواند این درگیر شدن واحدهای فروش و بازاریابی را مدیریت و برنامه‌ریزی و یادآوری کند.

تجربه مشتیان یا CX

تجربه مشتری بسیار مهم است، مشتری که تفاوت‌های میان محصولات و خدمات شمارا تعیین می‌کنند، احساس مشتری بسیار مهم است چراکه اگر مشتری راضی و خوشحال باشد از شما خرید کرده و مشارکتش را با شما ادامه می‌دهد و حتی شمارا به دیگران نیز معرفی می‌کند.

سیستم سی آر ام به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را تاریخ و اطلاعات مهم ردیابی کنید و در زمان‌های بسیار مهم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، مثلاً: می‌توانید در مناسب‌هایی مثل روز تولد و غیره مشتریان خود را به پیشنهادها و تخفیف‌هایی به‌سوی خود بکشانید و قابل گیر کنید.

فراخوانی مشتریان

دعوت مشتریان به عمل و خرید و مشارکت و هر چیز دیگری را هرگز فراموش نکنید، اتوماسیون CRM به شما اجازه می‌دهد که فعالیت‌های مشتریان را ارزیابی و دنبال کنید.

کافی بودن CRM

باید توجه داشت که نرم‌افزار سی آر ام همه‌ی امکانات و همچنین ابزارها متناسب با راه و روش شما و همچنین پایگاه‌های داده و اطلاعاتی مشتریان و راه‌های مختلف ارتباطی بهتر با مشتریان و دیگر افراد و اعضای تیم را برای شما آماده و بهینه می‌کند اما بازاریابان باید بدانند که چگونه و به‌درستی با این نرم‌افزار و اتوماسیون کار کنند و همیشه اطلاعات را کامل و بهینه وارد کنند، CRM همیشه گزارش‌هایی از همه‌ی فرایندهای شکل‌گرفته در اکوسیستم می هد که باید آن‌ها مدام بررسی شوند و نقاط ضعف و قدرت شناخته شود.

از کار کردن CRM مطمئن شوید!

مادامی‌که مشتریان شما در حال افزایش هستند باید هم‌زمان هم اکوسیستم خود را افزایش دهید و به‌روز کنید و اطمینان حاصل نمایید که هم‌زمان اتوماسیون سی آر ام شما به‌درستی کار می‌کند و گسترش‌یافته است.

neuroncrm...
ما را در سایت neuroncrm دنبال می کنید

برچسب : مایکروسافت_سی_ار_ام, crm, microsoft_crm, نویسنده : neuroncrm neuroncrm بازدید : 130 تاريخ : چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت: 12:32

اگر هنوز شرکت شما CRM اجتماعی ی عمومی را تصویب نکرده است نگران نباشید بسیار یاز شرکت‌های همین‌طور هستند، خیلی‌ها به‌طور دقیق اصلاً نمی‌دانند که CRM اجتماعی چیست!

سیستم CRM اجتماعی مسئله مهمی به نظر می‌رسد ولی درواقع خیلی‌ها در بازار از اصول و فناوری‌های لازم برای استفاده از آن بی‌خبرند.

نظرسنجی در سال اخیر نشان داده است که تنها 15 درصد از سیستم CRM اجتماعی استفاده کرده‌اند.18 در صد نمی‌دانستند که CRM اجتماعی چیست و 20 درصد اعلام کردند که از سی آرام اجتماعی استفاده کرده‌اند.

CRM اجتماعی

یعنی متصل کردن شبکه‌های اجتماعی به این نرم‌افزار تا هم اطلاعات بهتری در پایگاه داده آن ذخیره شود و هم مشتریان با کاربران و افراد بتوانند از راه‌های مختلف دنبال کننده‌ی نرم‌افزار باشند.

CRM اجتماعی برای جلب رضایت مشتری

سی آر ام اجتماعی فقط افزودن شبکه‌های اجتماعی مثل Facebook Twittter, linkedIn به سی آرام نیست، این‌ها در موردتعامل با مشتریانی است که ارزشمندتر هستند می‌خواهند با آن‌ها ارتباط بگیرند.

ابزارهای اجتماعی

برای آن‌که شما با مشتریان بیشتر در تماس باشید فقط نصب نرم‌افزارهای اجتماعی کافی نیست شما با CRM اجتماعی می‌توانید به همه شبکه‌های اجتماعی در تعامل باشید و همه‌ی آن‌ها را یکجا کنترل کنید.

CRM اجتماعی و اعتماد

 CRM اجتماعی امکان مقیاس بندی روابط یک‌به‌یک را فراهم می‌کند، نه‌تنها باعث ایجاد اعتماد با مشتریان بلکه افرادی که مشتریان به آن‌ها اعتماد دارند، می‌شود.

neuroncrm...
ما را در سایت neuroncrm دنبال می کنید

برچسب : crm, سی_ار_ام, نویسنده : neuroncrm neuroncrm بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 12:30

به‌عنوان یک فروشنده، اگر می‌خواهید موفق باشید، مردم را به درستی تشویق به خریدن کنید  به‌عبارت‌دیگر، شما باید:

  • چیزی قابل‌توجه تولید کنید
  • آن را به‌درستی و منطقی ارائه دهید

اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید تیم نورو سی ار ام این مطلب را برای شما آماده کرده است

توجه داشته باشید که سیستم crm فارسی می توانید کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشید.

فرمول 7 مرحله‌ای که به فروش می‌رسد

باب استون یک شخصیت بزرگ در دنیای تبلیغات بود. همکارانش او را “آقای بازاریابی مستقیم ” می نامیدند، زیرا او بی‌شمار نامه و مقاله موفق نوشت و همه‌چیز را از پانسمان جراحی گرفته تا عضویت در باشگاه‌های تجاری می‌فروخت. او چطور این کار را انجام داد؟ او یک ترفند داشت: یک فرمول سازگار که از هفت گام ساده و منطقی تشکیل‌شده بود که او برای جذب خوانندگان و حفظ علاقه آن‌ها تا آخرین خط استفاده می‌کرد.

فرمول استون که توسط بازاریابان با عنوان “گوهر باب استون” شناخته می‌شود در ابتدا برای نوشتن نامه‌های فروش و سایر تبلیغات پاسخ مستقیم استفاده می‌شد؛ اما در دهه‌های پس از اختراع آن، ثابت‌شده است که تقریباً در هر نوع تبلیغاتی از پست‌های وبلاگ گرفته تا صفحات فرود تا ایمیل‌های فروش کار می‌کند.

اما ابتدا بیایید هر مرحله را تجزیه کنیم.

توجه داشته باشید که سیستم مایکروسافت سی ار ام می توانید کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشید.

با قوی‌ترین سود خود شروع کنید

در دنیای تبلیغات، ویژگی‌ها و مزایای آن به فروش می‌رسد. این همان چیزی است که جواهر باب استون را بسیار جذاب می‌کند: بازاریابان را مجبور می‌کند تا بر مزایای محصول، خدمات، علت، برنامه خود تمرکز کنند و بنابراین، مزایای خود را نشان دهند. البته، ویژگی‌هایی نیز باید در تبلیغاتی که ایجاد می‌کنید وجود داشته باشد، اما درنهایت، آن‌ها نزدیک‌تر نیستند. تنها مزایای آن است. به همین دلیل است که شما باید خود را حول یک مخاطب موردنظر بچرخانید و مزایایی را که می‌دانید برای او مهم‌تر است برجسته کنید.

توجه داشته باشید که سیستم dynamics 365 می توانید کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشید.

مهم‌ترین سود را گسترش دهید

نادیده گرفتن مزیت اصلی خود را با توصیف تأثیر مثبت واقعی که می‌تواند بر زندگی شخصیت موردنظر شما بگذارد، دشوار کنید. دیدگاه خواننده خود را تغییر دهید.

به‌عنوان یک فروشنده، اگر می‌خواهید موفق باشید، مردم را به درستی تشویق به خریدن کنید  به‌عبارت‌دیگر، شما باید:

  • چیزی قابل‌توجه تولید کنید
  • آن را به‌درستی و منطقی ارائه دهید

اگر نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید تیم نورو سی ار ام این مطلب را برای شما آماده کرده است

فرمول 7 مرحله‌ای که به فروش می‌رسد

باب استون یک شخصیت بزرگ در دنیای تبلیغات بود. همکارانش او را “آقای بازاریابی مستقیم ” می نامیدند، زیرا او بی‌شمار نامه و مقاله موفق نوشت و همه‌چیز را از پانسمان جراحی گرفته تا عضویت در باشگاه‌های تجاری می‌فروخت. او چطور این کار را انجام داد؟ او یک ترفند داشت: یک فرمول سازگار که از هفت گام ساده و منطقی تشکیل‌شده بود که او برای جذب خوانندگان و حفظ علاقه آن‌ها تا آخرین خط استفاده می‌کرد.

فرمول استون که توسط بازاریابان با عنوان “گوهر باب استون” شناخته می‌شود در ابتدا برای نوشتن نامه‌های فروش و سایر تبلیغات پاسخ مستقیم استفاده می‌شد؛ اما در دهه‌های پس از اختراع آن، ثابت‌شده است که تقریباً در هر نوع تبلیغاتی از پست‌های وبلاگ گرفته تا صفحات فرود تا ایمیل‌های فروش کار می‌کند.

اما ابتدا بیایید هر مرحله را تجزیه کنیم.

با قوی‌ترین سود خود شروع کنید

در دنیای تبلیغات، ویژگی‌ها و مزایای آن به فروش می‌رسد. این همان چیزی است که جواهر باب استون را بسیار جذاب می‌کند: بازاریابان را مجبور می‌کند تا بر مزایای محصول، خدمات، علت، برنامه خود تمرکز کنند و بنابراین، مزایای خود را نشان دهند. البته، ویژگی‌هایی نیز باید در تبلیغاتی که ایجاد می‌کنید وجود داشته باشد، اما درنهایت، آن‌ها نزدیک‌تر نیستند. تنها مزایای آن است. به همین دلیل است که شما باید خود را حول یک مخاطب موردنظر بچرخانید و مزایایی را که می‌دانید برای او مهم‌تر است برجسته کنید.

مهم‌ترین سود را گسترش دهید

نادیده گرفتن مزیت اصلی خود را با توصیف تأثیر مثبت واقعی که می‌تواند بر زندگی شخصیت موردنظر شما بگذارد، دشوار کنید. دیدگاه خواننده خود را تغییر دهید.

neuroncrm...
ما را در سایت neuroncrm دنبال می کنید

برچسب : crm, فروش, بازاریابی, نویسنده : neuroncrm neuroncrm بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 11:58